تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی

تدریس خصوصی ریاضیات و دروس تخصصی مهندسی توسط دکتر رضا عباسی
گروه مدرسین پایتخت
مدیریت دکتر رضا عباسی
09906166383
tadriss.ir
کانال تلگرام:
https://t.me/riazi_abbasi
ویدئوهای آموزش رایگان:
https://www.namasha.com/tadriss

تدریس ریاضیات کنکور کارشناسی ارشد
تدریس خصوصی ریاضی و فیزیک کلیه مقاطع
کلاس های آمادگی کنکور سراسری
کلاس های آمادگی دبیرستان نمونه دولتی
کلاس های آمادگی جهت امتحانات دانشگاه
کلاس های آمادگی جهت امتحانات مدارس

ریاضیات کنکور کاردانی کلیه رشته ها
ریاضیات کنکورکاردانی به کارشناسی
ریاضیات کنکور سراسری ریاضی
ریاضیات کنکور سراسری تجربی
ریاضیات کنکور سراسری انسانی

انجام پروژه های دانشگاهی
دروس تخصصی رشته مهندسی مکانیک
دروس تخصصی رشته مهندسی برق
دروس تخصصی رشته مهندسی عمران
ریاضی عمومی یک
ریاضی عمومی دو
معادلات دیفرانسیل
محاسبات عددی
ریاضیات مهندسی
فیزیک یک
ترمودینامیک
انتقال حرارت
سیالات
دینامیک
استاتیک (ایستایی)
ارتعاشات مکانیکی
مقاومت مصالح
تهویه مطبوع
بایگانی
نویسندگان

مدرک زبان- قسمت اول

دوشنبه, ۱۴ تیر ۱۴۰۰، ۱۰:۵۶ ب.ظ

#مدرک_زبان
#قسمت_اول
#آزمون_های_زبان_داخلی
⬅️ امروزه تسلط بر #زبان_انگلیسی از ضروریات ورود به کار و یا ادامه تحصیل می باشد. حال بسته به این که چه هدفی دارید می توانید یکی از آزمون ها را انتخاب و در آن شرکت کنید.
⬅️ اگر قصد ادامه تحصیل و یا کار در داخل کشور را دارید داشتن مدرک زبان #تولیمو یا #MSRT می تواند برای شما آزمونی مفید، به صرفه و راهگشا باشد. هر دوی این آزمون در خارج از کشور هیچ گونه اعتباری ندارند. سطح سوالات آن ها از آزمون های مشابه خارجی اندکی پایین تر است. برای ادامه تحصیل در داخل کشور می توانید نمرات این آزمون ها را چه در مصاحبه و چه برای مجوز دفاع از پروپوزال ارائه دهید که بسته به دانشگاه شما حد نصاب نمره قبولی در این آزمون ها متفاوت است.
⬅️آزمون #MSRT توسط وزارت علوم سالانه ده بار در شهرهای بزرگ (در تهران در دانشگاه علم و صنعت برگزار می گردد) برگزار می شود. هزینه شرکت در آن در سال 1400 برابر 120 هزار تومان می باشد و از 100 سوال چهار گزینه ای با نمره برابر شامل 30 سوال از مهارت شنیداری با حدود 35 دقیقه وقت که صوت آن حین آزمون پخش می شود، 30 سوال از بخش گرامر و ساختاری با 30 دقیقه وقت و 40 سوال از بخش درک مطلب و لغت  با 55 دقیقه وقت تشکیل شده که تنها پاسخ صحیح به هر سوال یک امتیاز مثبت دارد. نمره معیار برای پذیرش این مدرک هم از 40 تا 60 بسته به دانشگاهی که قصد ارائه به آن را دارید متفاوت است و اگر در این آزمون نمره بالای 75 کسب کنید تا یکسال نمی توانید مجددا در آن شرکت کنید. نتایج این آزمون تا دو سال اعتبار دارد.
⬅️آزمون #تولیمو توسط سازمان سنجش حدود ده بار در سال برگزار می شود. هزینه شرکت در آن در سال 1400 حدود 146 هزار تومان می باشد. این آزمون دارای یک سوال تشریحی با سی دقیقه وقت علاوه بر سوالات تستی می باشد. سوالات تستی این ازمون، شامل 140 سوال چهار گزینه ای با 120 دقیقه وقت می باشد که 40 سوال آن مربوط به ساختار و نوشتار زبانی با 30 دقیقه وقت و 50 سوال آن از خواندن و درک مطلب با 55 دقیقه وقت و 40سوال آن مربوط به بخش شنیداری با 35 دقیقه زمان می باشد. نمره کل این آزمون بین 310 تا 677 بوده و نمره بخش شنیداری بین یک تا شش می باشد. #اعتبار مدرک این آزمون هم دو سال می باشد. هیچ گونه محدودیتی در تعداد شرکت در این آزمون ها نیست ولی معمولا ظرفیت های آن زود پر می شود.
⬅️ به جز این دو آزمون دانشگاه آزاد و دانشگاه تهران هم برای خود آزمون های جداگانه ای برگزار می کنند که در بعضی مراکز داخلی اعتبار دارند.
⬅️ حتی اگر قصد ادامه تحصیل ندارید در رزومه کاری ارائه یک مدرک زبان انگلیسی داخلی می تواند تاییدی بر تسلط شما بر زبان خارجه باشد و شانس شما را برای جذب چندین برابر کند.
⬅️ به دلیل گستردگی بیش از حد این بحث در پست های بعدی بیشتر در مورد انواع مدارک زبان داخلی و خارجی خواهم نوشت.
@riazi_abbasi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">